vrijdag 7 november 2014

Deken met naam..

Voor het eerst een deken met naam gemaakt!!
Vond het best een beetje spannend of het wel zou lukken, 
maar gelukkig werd het precies zoals ik in m'n hoofd had!


De deken is 75x100cm
Patroon is heel simpel, gewoon een deken van vasten.. Inderdaad ja, dat duurt dus wel heel lang haha, maar met vasten kun je het mooist de naam er later op maken. 
De naam heb ik er met halve vaste door de deken heen op gemaakt.
Voor de rand heb ik de kreeftsteek gebruikt.


Leuk setje met een mutsje en rammelaar erbij





De kleine eigenaresse is er blij mee zo te zien!! 
Was een leuk projectje. :)

Fijn weekend allemaal!!
(Ik zou eigenlijk naar de kreadoe gaan, maar degene waarmee ik zou gaan heeft helaas net afgezegd, en kon last-minute niemand meer vinden om mee te gaan, dus even balen :(
Maar nu ga ik morgen gezellig met m'n opa naar een vlooienmarkt, ook leuk!)

Liefs,
x Angel x



8 opmerkingen:

  1. Wat een schattig setje is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Echt zo mooi, en wat een lieve foto, leuk idee met de naam van het kindje erop! Een idee, fijn weekend!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat schattig en zo mooi gemaakt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat voor garen heb je voor het dekentje gebruikt en hoeveel bollen? Mijn zwangere dochter vind dit dekentje erg mooi. Ik zou dit graag voor haar willen maken,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt mag ik vragen hoeveel bollen je heb gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt mag ik vragen hoeveel bollen je heb gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen