woensdag 15 oktober 2014

Last week on Instagram..

Beetje laat.. Maar hier alsnog een overzicht van mijn posts op Instagram afgelopen week!



1. Vliegtuig in progress
2. Onverwacht middagje shoppen
3. Jep, weer een bobble heart deken
4. Leuk setje




Voor een bestelling ben ik bezig met vliegtuigjes. 3 van deze grote om op te hangen en een mobiel met kleine vliegtuigjes. De 1e vliegtuig heb ik inmiddels klaar, gemaakt naar eigen patroon dus het was even puzzelen. Gelukkig kreeg ik wat hulp van mijn BFF Tony ;)



Onverwacht een gezellig middagje wezen shoppen met mijn schoonzusje bij de Primark!!
Sinds kort zit tie ook in Arnhem (Ik woon in Ede), dus hoef ik voortaan niet meer helemaal naar Almere of Rotterdam om te kunnen shoppen hihi.
Super goed geslaagd, vooral voor de kleine man, ze hadden zoveel leuks!
Voor mezelf een spijkerblousje en heerlijk warme sokken gekocht!



Ja ja, alweer een bobble heart deken klaar. Deze keer roze met witte rand.
Nu kan ik echt even geen bobble hearts meer zien hoor, hihi!!



Tot slot een leuk setje gemaakt met 3 kledinghangers en een houten bijtring.

Fijne avond!!
Liefs,
x Angel x



3 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch heerlijk handig. Het vliegtuig is heel origineel. De deken vind ik echt te gek, zou wel willen dat ik zo goed kon haken, prachtig met de hartjes er zo mooi in.
    Fijne avond nog..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat heb je een leuke blog! Zit met veel plezier te lezen :)
    Ik ga je volgen...
    Groetjes Simone
    haakennaai.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen