zaterdag 6 september 2014

Uitslag Give-Away en zelf ook wat gewonnen!! :)

Zoals beloofd de uitslag van de giveaway!

MARJA !!!

Gefeliciteer, jij hebt deze leuke sleutelhanger gewonnen!
Stuur even je adres naar; angelshandmade@hotmail.com
Dan komt hij zo snel mogelijk jou kant op!! :)





Zelf heb ik vandaag ook wat gewonnen!! :)
Ambers creaties had een super leuke give-away.
Je kon een patroon winnen uit de etsy shop van monpetitviolon,
super leuke patronen staan er, was moeilijk kiezen!
Maar ik koos voor dit schattige jurkje,
en ik heb hem gewonnen!!
Helemaal super, kijk er erg naar uit.
Zodra ik hem gehaakt heb, zal ik uiteraard het resultaat met jullie delen!


Fijne avond!
Liefs,
x Angel x


4 opmerkingen:

  1. Het is vandaag duidelijk een dag voor cadeautjes. Marja en Angel, gefeliciteerd. Het patroon is naar je onderweg. Ben benieuwd hoe jouw jurkje wordt.

    Liefs, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah jammer dat er een M voor staat ;) Gefeliciteerd Marja!
    X Arja
    Zwart, wit & hout

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahhh, heb em gewonnen!! onwijs leuk, dank je wel Angel,
    beetje late reactie maar ga er vanuit dat ik nooit wat win, maar nu dus wel!!!
    ga er een goede bestemming voor vinden !!liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen