vrijdag 26 september 2014

My week on instagram..

Deze week veel verschillende dingen gemaakt..
Aardig wat bestellingen weg kunnen werken, maar er komen er ook weer veel bij, lijkt geen einde aan te komen dus :)

1. Corner to corner deken
2. Hartjes deken
3. Schaapje
4. Verschrikkelijke ikke muts
5. Leuk setje
6. Leuke hangertjes



Deze dekens waren al even klaar, ze zijn nu ook opgehaald dus ik kan ze eindelijk met jullie delen!
De 1e deken is gehaakt met de corner to corner stitch, wat haakte dit lekker weg zeg. Een nieuw record ook, deze deken was in 3 avondjes haken helemaal klaar!
De 2e deken kennen jullie, de bobble heart blanket, een gratis patroon wat ik eerder al voor jullie vertaalde. Ook deze vind ik weer erg leuk geworden!


Een muziekschaapje! Deze had ik ook al een keer gemaakt, nu heb ik er een leuk roze detail bijgemaakt. De teddywol blijft niet echt mijn favoriet om mee te haken, maar ik lijk er inmiddels een handigheid in te krijgen!


En een verschrikkelijke ikke muts, ben er zelf niet zo fan van, naja ik ken het eigenlijk niet echt, nog nooit gezien. Maar vond het leuk om deze eens te mogen maken, en hij is goed gelukt! :)
Het is een gratis patroon van repeatcrafterme!


Een leuk wintersetje met muts, sjaal en wantjes.. Helemaal leuk!
Dit kleine meisje kan in ieder geval goed de winter in! :)


Mijn knoopjes waren op dus toen ik nieuwe ging bestellen kwam ik deze schattige hangertjes tegen! Helemaal leuk, gelijk maar erbij genomen!



Tot slot plaatste ik gister avond deze nog..
Ik  heb gewoon al 1000 volgers op Instagram, kan het nog steeds niet geloven en dat in een paar maanden tijd! :)

Leuk begin van het weekend dacht ik zo!
Nou, ik ga mezelf en kleine man gauw klaar maken,
papa is nog even een paar uurtjes werken en als hij zo terug komt gaan we gezellig met z'n 3en naar Bennekom (dorpje naast ons), daar is een grote rommelmarkt :) Daar houd ik van, hihi!
Fijn weekend allemaal!!

Liefs,
x Angel x







3 opmerkingen:

  1. Hoi Angel
    Kijk je even op mijn blog?!!!
    http://karinaandehaak.blogspot.nl/2014/09/uitslag-dubbele-give-away.html
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Angel I love your heart bobble blanket. Do you have the pattern? If so my email is
    Pennymbanks@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, even een vraagje over de rose/witte deken. De witte vierkanten heb je die met halve stokjes of vasten gedaan ? En hoeveel steken/toeren. Vr.groet.Marielle de Leeuw

    BeantwoordenVerwijderen