vrijdag 18 juli 2014

Van alles en nog wat..!!

Allereerst.. WAUW!! Ik kijk net op mijn blog en zie dat mijn bezoekersteller op 10.000 staat!
Echt super, ben nog niet eens een jaar aan het bloggen, dus vind het een hele leuke prestatie :)!


Zoals jullie inmiddels weten, ben ik druk bezig met spulletjes te haken voor de beurs waar ik 20aug. ga staan! Begin nu al een lekker vooraadje te krijgen..
Maar moet echt nog super veel doen en het komt steeds dichterbij!

In mijn vorige bericht liet ik de dekens zien die ik al klaar hem, inmiddels is de nieuwe ook al in de maak. Dit keer het bobble heart pattern.

Hieronder wat foto's van andere creaties die ik al klaar heb!!

Muziekster.. Deze heb ik al vaker gemaakt, blijft leuk. Dit keer een beetje retro kleuren!

Ook deze kennen jullie al van mij..


Uilen tutteldoekje, erg leuk om te maken! Vind de kleurencombi erg leuk geworden.

Rammelaars.. Deze zijn zo schattig!

En de bekende speenkoorden..

Ben nu bezig met een nieuw ideetje. Ik wil zeg maar verschillende applicaties (bloemetjes, dieren, strikjes) haken en die dan op een rompertje stikken.. 
Wat vinden jullie??

Zo.. Ik ga nog even verder haken en duik ik m'n bedje in!
Fijn weekend (voor vele zelfs vakantie :) ),
liefs, 
x Angel x




9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen maak je, ben volger geworden.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Welkom op mijn blog, leuk! :) Ik ben ook even bij jou wezen kijken, en volg je nu ook, ook jij maakt hele mooie dingen.

      Verwijderen
  2. Wat een leuke spulletjes allemaal! Leuk ideetje om applicaties te maken voor de rompertjes. Ik vind de rammelaars zó leuk, wat voor maat ringen gebruik je daarvoor?
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en leuk haakwerk! Alvast veel succes met de verkoop op de beurs!

    Lieve groetjes,
    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen maak je en gefeliciteerd met je mijlpaal:-) Ja, de 20e komt al dichterbij en dan heb je al gauw het idee dat je tijd tekort komt. Veel plezier en succes natuurlijk. Ben je ook maar meteen gaan volgen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je berichtje! :)
      Het komt inderdaad al erg dichtbij, nog maar 2 weekjes. Als ik bedenk wat ik allemaal nog graag wil maken, krijg ik al de zenuwen hihi. Maar komt vast goed, voorraadje wordt steeds groter!
      Leuk dat je me volgt!
      Gr. Angel

      Verwijderen
  5. Wow, wat veel moois maak je! Ik zag dat je volgster geworden bent van mijn weblog, welkom! Ik neem dan ook altijd even een kijkje bij diegene, maar dikke complimenten wat je maakt! De zachtroze deken met de bobbeltjes hartjes vind ik ech te gek. Ik kan wel haken, maar zooo, nee dat doe ik toch echt niet na! Veel succes en we spreken mekaar vast nog wel!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie dingen maak je!
    Ik wil graag de speenkoord met auto voor mijn zoon maken. Kan je mij helpen aan het patroon?

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen