donderdag 17 april 2014

Rupsje nooitgenoeg!

Mijn zoontje kreeg laatst het boekje 'Rupsje Nooitgenoeg', een geweldig boekje vind ik dat. Vooral ook omdat toen ik nog klein was mij dat ook is voorgelezen! Super leuk dus om dat nu ook aan mijn zoontje voor te kunnen lezen.
Ik moet zeggen, Rupsje Nooitgenoeg en Levi lijken aardig op elkaar. Levi heeft namelijk ook nooit genoeg en eet alles (lees; van sushi tot augurk)! Hihi!!

Maar goed, toen ik dat boekje zag kwam ik gelijk op het idee om Rupsje Nooitgenoeg te haken. Een tijdje geleden al had ik een patroon ervan op het internet langs zien komen. (hier)

En hier het resultaat..


Levi heeft er dus een nieuw vriendje bij!!! :)

Alvast een fijn paas weekend!
Liefs,
Angel

3 opmerkingen:

  1. leuk!!! Ik had vroeger een t-shirt met de rups erop, was toen ook al fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig rupsje,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great catapillar - all my children have loved this book.

    BeantwoordenVerwijderen