vrijdag 14 februari 2014

Love is in the air.. !!

Om een beetje in de valentijns-sfeer te komen maakte ik gister decoratie hartjes.



Deze gaf ik vanmiddag aan een vriendin, omdat ze dat echt verdiend!
Ik heb nog een grijze gemaakt en die gaat straks mee naar opa & oma!


En deze roze hangt te pronken aan mijn buffetkast, die hou ik maar zelf :) !

Het patroon van dit hartje vond ik hier !



Vanmorgen kreeg ik een mooie bos bloemen van mijn valentijn!


En Levi (en mama) heeft dit mooie kunstwerk voor papa gemaakt, die zal straks blij verrast zijn als hij thuis komt van zijn werk!
(Moet zeggen dat het nog een hele klus was met een zoon van 10,5 maanden die alles vast wil pakken en in zijn mond stopt wat hij ziet, met gevolg dat alles (incl. mama) onder het verf zat, hihi)!


Happy valentine!
Loves, Angel
xx







1 opmerking:

  1. Oooh wat een leuke hartjes zeg! Whahaha lastig hè, knutselen met een baby. Mijn zoon is intussen al zo groot dat ik hem er nergens meer bij hoef te helpen. Maar die tijd mis ik wel hoor.

    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen